FAQs
FAQ
Tervetuloa FAQ-sivulle
Ymmärrän, että sinulla saattaa olla kysyttävää, ja olen täällä auttamassa. Alla on vastauksia joihinkin yleisimpiin saamiini kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota rohkeasti yhteyttä suoraan minuun!
1. Kuinka kauan kestää saada tilaukseni?
Koska jokainen tuote valmistetaan rakkaudella ja huolella, käsittely voi kestää 3-4 työpäivää.
2. Tarjoatteko ilmaisen toimituksen?
Kyllä, olen iloinen voidessani tarjota ilmaisen toimituksen kaikille tilauksille Suomen sisällä. Se on minun tapani kiittää sinua siitä, että valitsit Kristiinan Korut ja tuet pientä yritystäni.
3. Voinko seurata tilaustani?
Ehdottomasti - heti kun tuotteesi on matkalla, saat vahvistussähköpostin, jossa on seurantanumero. Näin voit seurata esineesi matkaa työpajastani kotiovellesi.
4. Mikä on palautusoikeutenne?
Tyytyväisyytesi on minulle ensisijainen tavoite. Jos et jostain syystä ole täysin tyytyväinen ostoosi, voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Käy palautusehdot-sivullamme saadaksesi lisätietoja tai ota minuun yhteyttä osoitteessa info@kristiinan-korut.fi aloittaaksesi palautusprosessin.
5. Voinko peruuttaa tai muuttaa tilaustani?
Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai muuttaa sitä, ota minuun yhteyttä osoitteeseen info@kristiinan-korut.fi mahdollisimman pian. Jos tilaustasi ei ole vielä käsitelty, teen parhaani noudattaakseni pyyntöäsi. Kun tilaus on käsitelty tai lähetetty, peruutukset tai muutokset eivät välttämättä ole enää mahdollisia.
6. Miten voin ottaa teihin yhteyttä?
Olen aina valmis auttamaan kaikissa kysymyksissä tai ongelmissa. Tavoitat minut sähköpostitse osoitteesta info@kristiinan-korut.fi.
Onko sinulla vielä kysyttävää?
Jos et löytänyt etsimääsi vastausta, ota rohkeasti yhteyttä meihin. Olen täällä, jotta kokemuksesi Kristiinan Korut kanssa olisi mahdollisimman sujuva ja miellyttävä!